A Hoppyness egy sajnos már nem működő, de korábban kézműves söröket forgalmazó webshop volt, akik minket bíztak meg márkanevük megálmodásával, illetve arculatuk és webáruházuk elkészítésével.
2020 | Hoppyness
A Hoppyness márkanév kitalálásánál szerettünk volna egy olyan nevet létrehozni, ami utal a sörökre, de mégsem túlságosan egyértelmű. Így a boldogság, és komló szavak angol megfelelőivel, a happiness-el és a hop-pal kezdtünk el játszani, amelyből egy dallamos, boldogságot árasztó szó jött létre, a Hoppyness.
A logó megalkotásánál a célunk egy vintage hatás elérése volt a cél. A logóban egy vadon élő állatot ábrázoltunk, amely harmonizál a sörök világával. A szarvasra esett a választásunk, amelynek hasában a negatív tér egy sörös korsót ad ki.
Az arculatnál egy talpas betűt használtunk a vintage hatás fokozása érdekében, ez az EB Garamond lett.
Az arculat színvilágában a fő vonal a fekete-fehér volt, amelyhez párosítottunk egy a sör aranyját visszaidéző okkeres színt.