Goócz Géza, funkcionális és rehabilitációs tréner keresett meg bennünket, hogy szeretne egy kreatív új arculatot, modern weboldalt, ami támogatja az online edzéseket, vásárlásokat és segíti a vendégeivel kapcsolatos adminisztrációt. Mire a projekt végére értünk azért még megkért, hogy csapjunk hozzá egy jó marketing kampányt, ami nem a megszokott. (Ezt nem is volt nehéz megtenni, hiszen Géza nem egy szokványos ember, rengeteg kapaszkodót adott nekünk, hogy máshogy tálalhassuk Őt, mint pl. egyéb személyi edzők teszik azt :) )
Kell valami plusz! - így dolgozunk mi
Miután személyesen is egyeztettünk, illetve az edzésén is részt vettünk, megismertük a dinamikát ahogy, amivel, amilyen stílusban dolgozik az emberekkel. Ezt követően már „könnyű” dolgunk volt, házon belül egyeztettük Kittivel, hogy mik az irányok, amerre arculati témában el szeretnénk indulni. Volt pár ötletünk, de abban biztosak voltunk, hogy a tevékenységnek mindenképp meg kell jelennie a logóban, hogy amikor valaki elsuhan a terem előtt vagy meglátja a logót egy közösségi oldalon, első pillanatban eldönthesse, hogy számára releváns-e és ennek megfelelően tovább megy/görget vagy benyit/elolvassa a posztot.
Ezt követően hamar megszületett az új TrainerGG logó:
Gézának prezentálva az új arculatot, nem volt nehéz a döntése, egyből el is fogadta.
Meghatároztuk az arculati színeket, amelyek figyelemfelkeltőek és megbízhatóságot, innovációt jeleznek, hiszen Géza maga is megbízható, szerteágazó, stabil tudással rendelkezik és minden innovációt amivel találkozik és méltónak talál, beépíti a vendégei számára az edzésekbe.
Az arculati színekkel és logóval pedig elkészítettünk pár mockupot, hogy hogyan is képzeljük az Ő márkájának megjelenését a különböző platformokon:
Valamint elkészítettük weboldalának látványtervét és új megoldási javaslatokkal, kibővített funkcionális koncepcióval álltunk elő számára. (Ezt is kifejtjük lentebb, de most nézzük a látványtervet)
Ügyféligények + Raccoon Lab = Valami igazán jó és használható!
Gézával szerencsénk volt, ritka jó ügyfél volt már a legelejétől kezdve, ahol megbeszéltük, hogy készülnek Róla (hiszen az Ő márkáját építjük) és a stúdióról is minőségi fényképek, amelyekkel jól mutat majd a kommunikáció és a weboldal is, így valóban az a profizmus jöhet át amit Géza maga is képvisel.
Géza elképzelése egy modern weboldal volt, ami reszponzív formában biztosít lehetőséget bankkártyás bérlet vásárlásra és online bejelentkezésre a személyi edzésekre, csoportos órákra és online foglalkozásokra, mindamellett, hogy bemutatja saját magát és a szolgáltatásokat, eredményeit.
Az ügyfél által meghatározott elvárásoknak megfelelő weboldal elkészítéséhez elegendő tapasztalattal és tudással rendelkezünk, de mégis úgy éreztük, ne egy újabb sablonos oldalt készítsünk, hanem oldjuk meg, hogy a vendégek is a maximumot hozhassák ki önmagukból, illetve Géza is a vállalkozásából.
Megtaláltuk a megoldást!
A weboldal a bankkártyás fizetésen felül további fizetési lehetőségeket is tartalmaz: OTP Szép kártya, K&H Szép kártya és MKB Szép kártya is használható fizetésre. Az első könnyítés ezzel kapcsolatos: a rendszer sikeres fizetést követően azonnal a Billingo számlázási rendszerében számlát generál és kiküldi azt a vásárló részére. (Tehát nem az ügyfelünknek kell ezzel is manuálisan foglalkoznia)
A bérletek vásárlási lehetőségén túl, az alkalmak – Géza által- manuálisan is követhetőek, kezelhetőek, illetve ha valaki online jelentkezik be az órára, akkor a rendszer kezeli a foglalásokat és a lemondási szabályokat. Azaz, ha valaki pl. az alkalmat megelőző 24 óránál korábban mondja le az alkalmat, akkor a bérletére jóváírásra kerül az alkalom, ha pedig 24 órán belül, akkor sajnos az óra levonásra kerül.
Erre mondhatjuk, hogy nincs benne semmi extra, de most jön az igazi újdonság, amit a vendégek is és Géza is nagyon szeret: online nem csak az órára lehet jelentkezni, hanem amennyiben megtelt az óra létszáma, akkor a várólistára is. Ennek azaz előnye, hogy ha valaki lemondja az alkalmat, akkor a várólistára feliratkozottak számára (jelentkezés sorrendjében) kiküldésre kerül egy email, miszerint 10 perce van visszajelezni egy gombra kattintva a küldött értesítőben, hogy Ő elfoglalja-e a felszabadult helyet. Ha tétlen marad az értesített várakozó és van rajta kívül más is a feliratkozottak között, akkor a rendszer küldi az értesítést a következőnek a sorban, majd ha a várakozók közül mindenki tétlen maradt újra kezdi a kört… és így tovább és tovább.
Ennek köszönhetően az órák mindig maximális létszámmal kerülhetnek megtartásra és azok akik véletlenül lemaradtak a foglalásnál esélyt kaphatnak, hogy lemondás esetén Ők is ott lehessenek a szeretett órájukon.
Hirdetések
Úgy gondoltuk, hogy van egy különleges ügyfelünk, különleges szolgáltatásokkal (pl Kaatsu) egy profi weboldallal, a szokásos hirdetési szövegeket túl kell szárnyalnunk, főleg, hogy a vírus első hullámával egy időben elkezdtek más edzők is hirdetni…
A Raccoon Lab munkájának eredménye ezen múlik. Belemerülünk az ügyfél munkájába és keresünk olyan megoldásokat, amelyekkel könnyebbé és eredményesebbé tehetjük ügyfelünk vállalkozását.
Ügyfelünk véleménye a közös munkáról pedig magáért beszél:
"Nagyon ritka az ilyen hozzáállás, sőt még nem is találkoztam ilyen figyelmes és rugalmas csapattal. Az első pillanattól kezdve, a saját igényeim tartották szem előtt és bármilyen kérést azonnal módosítottak. Le a kalappal!
Mindemellett, profi munkát is végeznek, pontosan, precízen. Nem kérdés, hogy ajánlom mindenkinek Őket! Aki jó, profi munkát szeretne végeztetni, ráadásul úgy, hogy érzem nem "csak egy ügyfél vagyok", az mindenképpen jól dönt, ha Őket választja!"